وایرال شدن شوخی دو ستاره تیم ملی ایتالیا با بانداژ روی نیمکت

وایرال شدن شوخی دو ستاره تیم ملی ایتالیا با بانداژ روی نیمکت

پایگاه خبری فوتبالی - تماشاگران یورو 2020 شب گذشته به شوخی مانوئل لوکاتلی و نیکو بارلا از روی نیمکت تیم ایتالیا خندیدند چرا که این دو بازیکن به سمت هم بانداژ پرت کردند!

به گزارش فوتبالی، در ابتدا بارلا به سمت هافبک ساسولو بانداژ پرت کرد که این بازیکن اصلا خوشحال نشد و خیلی سریع بانداژ را به سمت ستاره اینتر پرت کرد!

با توجه به قطعی بودن صعود ایتالیا به یک هشتم نهایی، روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا تصمیم گرفت که به لوکاتلی و بارلا مقابل ولز استراحت بدهد. تصمیم مربی ایتالیا هوشمندانه به نظر می رسید چرا که این تیم به راحتی در مقابل ولز به پیروزی شد هر چند که به نظر می رسد لوکاتلی شب راحتی روی نیمکت نداشت. در حقیقت در دقیقه 69 ، بارلا برای این که با هم تیمی اش شوخی کند، بانداژی را به سمت مانوئل پرتاب کرد. لوکاتلی که شایعاتی در مورد جدا شدنش از یووه منتشر شده خیلی سریع با پرتاب بانداژ به سمت صورت هم تیمی خود واکنش نشان داد. 

هواداران با واکنش لوکاتلی شوخی کردند. یک نفر نوشته است:" انگار لوکاتلی شایعات در مورد حضورش در آرسنال را شنیده که این قدر عصبانی است." و دیگری نوشته است:" واکنش لوکاتلی وقتی فهمید که از یووه پیشنهاد ندارد و آرسنال به سراغش آمده!"

لوکاتلی 23 ساله یکی از پدیده های یورو بوده است که در مقابل سوئیس با ثبت دو گل درخشید. این بازیکن از طرفی با کپی کردن حرکت رونالدو و برداشتن بطری های کوکا کولا از مقابل خود در کنفرانس مطبوعاتی خبرساز شد. لوکاتلی 96 بازی در ساسولو در لیگ ایتالیا داشته است. 

4125