آمار ضعیف رونالدو در گلزنی با ضربات ایستگاهی در بازیهای ملی بزرگ

آمار ضعیف رونالدو در گلزنی با ضربات ایستگاهی در بازیهای ملی بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ یورو است اما آمار کاشته هایش در تورنمنت های بزرگ ملی چنگی به دل نمی زند.

به گزارش فوتبالی، ستاره تیم ملی پرتغال در مقابل آلمان به رکورد دوازده گل در یورو رسید. او می توانست از روی ضربه ایستگاهی به گل سیزدهم خود برسد اما موفق نبود. در حقیقت ستاره 36 ساله در یورو و جام جهانی روی هم در دوران فوتبالش 50 ضربه آزاد مستقیم زده که فقط یک بار موفق به گلزنی شده است.  تنها گل رونالدو با ضربه کاشته در مقابل اسپانیا در مرحله گروهی جام جهانی 2018 بود که بازی با تساوی سه بر سه به اتمام رسید.

این در حالیست که به طور مثال اریک دایر از تیم ملی انگلیس با یک کاشته یک گل زده و گرت بیل با شش کاشته دو گل به ثمر رسانده است. دایر  در یورو 2016 مقابل روسیه با ضربه آزاد مستقیم گلزنی کرد.

رونالدو البته در سطح باشگاهی نیز در ضربات کاشته زیاد موفق نیست. در حقیقت این بازیکن فقط یکی از 72 ضربه کاشته اخیرش در یوونتوس را به گل تبدیل کرده است.

رونالدو با گلزنی در یورو 2020 به رکورد پنج دوره گلزنی در این مسابقات رسید که رکورد شگفت انگیزی است. حالا رونلدو و پرتغال بازی مهمی مقابل فرانسه دارند که باید صعودشان به یک هشتم نهایی را قطعی کنند.

4125