امضا زدن مسی برای خالکوبی شگفت انگیز هوادار برزیلی

امضا زدن مسی برای خالکوبی شگفت انگیز هوادار برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی رویای یک هوادار برزیلی را محقق کرد. در حقیقت لئو از دیدن خالکوبی این هوادار در اینستاگرام شگفت زده شد و خواستار ملاقات با این هوادار و امضا دادن به وی شد. لئو قبل از آخرین تمرین آرژانتین برای بازی مقابل پاراگوئه آرزوی این هوادار را محقق کرد و روی کمر وی امضا زد.

به گزارش فوتبالی، آرژانتین در مسیر ترک هتل  خود در برازیلیا برای حضور در بازی مقابل پاراگوئه حضور داشت و اتوبوس منتظر بازیکنان بود اما لیونل مسی به جای این که به سمت  اتوبوس برود، به سمت یک هوادار برزیلی رفت تا رویای او را به تحقق برساند و به این بازیکن امضا بدهد. 

ایگور که در آتش نشانی برزیل در شهر برازیلیا فعالیت می کند، تصویری از خوشحالی مسی پس از گلزنی به رئال مادرید در سال 2017 را روی کمرش خالکوبی کرده است. لئو در آن شب گل پیروزی بارسا در برنابئو را به ثمر رساند هر چند که در نهایت رئال مادرید به قهرمانی لالیگا رسید. مسی پس از گلزنی پیراهنش را در آورد و آن را به هواداران رئال نشان داد که این خوشحالی به شدت وایرال شد.

مسی از طریق اینستاگرام متوجه خالکوبی شگفت انگیز این هوادار شد و برای آن کامنت گذاشته بود:" عجب خالکوبی وحشتناکی! شگفت زده شدم! دوست دارم تو را ببینم و به تو امضا بدهم."

مسی بدین ترتیب یکشنبه شب و پیش از سوار شدن به اتوبوس، از نیروهای امنیتی خواست تا اجازه بدهند که ایگور به او نزدیک شود و کمر این هوادار را امضا کرد.  هوادار برزیلی این خالکوبی را در سال 2019 انجام داده است. او برای انجام این خالکوبی به پورتو آلگره سفر کرد و برای کامل شدن آن سه جلسه خالکوبی دوازده ساعته را داشت. او 1700 یورو برای این خالکوبی هزینه کرد و حالا به آرزویش رسید و امضای مسی را گرفت. او گفته است که تا قبل از این که این امضا را روی بدنش خالکوبی نکند، به حمام نمی رود!

4125