انتقاد از ستاره زنان آمریکا به خاطر توییت نژادپرستانه در سال 2011

انتقاد از ستاره زنان آمریکا به خاطر توییت نژادپرستانه در سال 2011

پایگاه خبری فوتبالی - مگان رپینو ستاره تیم زنان آمریکا یکی از بازیکنانی است که در سالهای اخیر در دفاع از مسائل اجتماعی اقدام های زیادی داشته و برای برابری دستمزدها در فوتبال زنان و مردان جنگیده است اما در ساعات اخیر او در شبکه های اجتماعی به خاطر یک توییت نژادپرستانه در سال 2011 به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است، توییتی که هنوز آن را حذف نکرده است و برایش دردسرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، مشخص نیست که منظور رپینو از این توئیت چه بوده است اما او خطاب به هم تیمی سابقش ناتاشا کای که اصالتی آسیایی دارد اما در تیم زنان آمریکا عضویت دارد، نوشته است:" با این چشمان بسته شبیه آسیایی ها هستی!" این توئیت در می 2011 منتشر شده است و از طریق موبایل مدل "بلکبری" ارسال شده چرا که در آن زمان هنوز تلفن های هوشمند وجود نداشتند. توییت رپینو به شدت وایرال شده و مورد انتقاد قرار گرفته است.

این هفته ستاره تیم ملی آمریکا به خاطر مسئله دیگری هم خبرساز شد چرا که برند "ویکتوریا سیرکت " اعلام کرد که او سخنگوی جدید این برند است. یک کاربر در انتقاد از رپینو خطاب به شرکت ویکتوریا سیکرت نوشته است:" آیا این مدل شماست؟ نظر شما در مورد این توئیت چیست؟" و دیگری نوشته است" همسر من آسیایی است و چشمانش بسته نیست، به جز وقتی که می خوابد!"

4125