مقصد احتمالی رضا قوچان‌نژاد؛ گوای هند

مقصد احتمالی رضا قوچان‌نژاد؛ گوای هند

پایگاه خبری فوتبالی- از مقصد احتمالی مهاجم فصل گذشته تیم زووله هلند رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، رضا قوچان‌نژاد که 9 روز دیگر قراردادش با زووله به پایان می‌رسد برای خداحافظی از این تیم لحظه‌شماری می‌کند چرا که اصلا از شرایطش در این تیم راضی نبود و از دید او کادر فنی زووله رفتار منصفانه‌ای با مهاجم ایرانی‌شان نداشتند و بی‌جهت از او استفاده نمی‌کردند.

در شرایطی که بعد از مصاحبه رضا گوچی علیه کادر فنی زووله، اخباری درباره احتمال حضور این بازیکن در لیگ برتر منتشر و حتی شایعه شد که فرهاد مجیدی در سفر به دوبی، مذاکراتی با این بازیکن برای حضور در استقلال داشته اما به نظر می‌رسد او کماکان قصد دارد فوتبالش را در لیگی به جز لیگ برتر ایران ادامه دهد.

داستان از این قرار است که مارکوس مرگولهائو دبیر بخش ورزش رسانه The Times of India در صفحه توئیترش مدعی شده که باشگاه گوای هند – که یکی از حریفان پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود – به دنبال یک مهاجم خارجی است و یک مهاجم ایرانی هم مدنظر این باشگاه قرار دارد.

اگر چه اسمی از این مهاجم ایرانی برده نشده اما برخی از فوتبالدوستان هندی معتقدند رضا قوچان‌نژاد مورد توجه باشگاه گوا قرار گرفته است. از دید این افراد، رضا سابقه بازی در فوتبال آسیا( او در لیگهای کویت، قطر و استرالیا بازی کرده) را دارد و با توجه به پایان قراردادش با زووله، باشگاه گوا کار چندان سختی برای جذب این بازیکن نخواهد داشت.

حالا باید دید رضا گوچی چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت. آیا او به لیگ برتر می‌آید یا به دنبال تجربه‌ای متفاوت در فوتبال هند خواهد بود؟ پاسخ این سوال به زودی مشخص خواهد شد.

1984