توضیحات مدیر برنامه‌های نیازمند درباره وضعیت این دروازه‌بان برای فصل آینده

توضیحات مدیر برنامه‌های نیازمند درباره وضعیت این دروازه‌بان برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر برنامه‌های پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان درباره وضعیت این دروازه‌بان برای فصل آینده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان هنوز به پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد پاسخ مثبت نداده است. این در حالی است که قرارداد نیازمند رو به اتمام است و در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود. تلاش باشگاه سپاهان برای حفظ این دروازه‌بان ادامه دارد، ولی در هفته‌های اخیر شایعه جدایی نیازمند از جمع زردپوشان اصفهانی مطرح شده و گفته می‌شود که این دروازه‌بان قرار است راهی لیگ پرتغال شود.
علی طیبی مدیر برنامه‌های نیازمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه آیا این دروازه‌بان به صورت قطعی از سپاهان جدا خواهد شد، گفت: نیازمند دو پیشنهاد از لیگ پرتغال دارد، ولی واقعیت این است که هنوز تصمیمی در مورد فصل آینده نگرفته‌ایم. در حال حاضر تمام تمرکز پیام روی بازی‌های سپاهان در ادامه فصل جاری مسابقات لیگ برتر است و قرار است در پایان فصل در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قراردادی بین نیازمند و تیم‌های پرتغالی امضا شده است، تصریح کرد: خیر، پیام هنوز با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده و تحت قرارداد باشگاه سپاهان است. نیازمند سه فصل خوب را در سپاهان سپری کرده است و این تیم را دوست دارد. قرار است این دروازه‌بان بعد از اتمام فصل در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. در این مدت هم شایعات زیادی درباره این دروازه‌بان مطرح شد که حقیقت ندارد.

1470