هازارد: مچ پای من دیگر همانند سابق نخواهد شد

هازارد: مچ پای من دیگر همانند سابق نخواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد وینگر تیم ملی بلژیک و باشگاه رئال مادرید معتقد است که به خاطر مصدومیت مچ پایش، باید سبک بازی‌اش را تغییر دهد. او همچنین در ادامه تائید کرد که در حال حاضر نمی‌تواند 90 دقیقه بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان سال 2019 ادن هازارد سرانجام به آرزوی دوران کودکی‌اش رسید و از چلسی به رئال مادرید منتقل شد. اما این ستاره بلژیکی اصلا نتوانست در حد انتظارات هواداران ظاهر شود و دچار مصدومیت‌های فراوانی شد و صدای هواداران مادرید در آمد. هازارد در فصل گذشته نیز تنها در ده دیدار توانست به عنوان بازیکن فیکس، از ابتدا به میدان برود. 

به نقل از سایت گل، ادن هازارد ضمن تائید این موضوع که فعلا نمی‌تواند کامل در یک دیدار بازی کند، گفت: "خواهیم دید که بازی چگونه پیش خواهد رفت، اما من شاید آماده نود دقیقه بازی کردن نباشم. می‌خواهم تا جایی که قادر هستم، در بالاترین سطح بازی کنم. نمی‌دانم شاید پنجاه دقیقه بتوانم بازی کنم یا شاید شصت دقیقه. خواهیم دید. هیچ وقت به توانایی‌هایم شک نکردم، اما به هر حال، صد در صد آماده مسابقات یورو می‌شدم. سه بار مچ پای من شکست و قرار نیست همان مچ پای ده سال گذشته‌ام را داشته باشم. می‌دانم که اگر در وضعیت مناسبی باشم، می‌توانم توانایی‌هایم در زمین اثبات کنم."

4416