سلطانی‌فر: بازگشت کی‌روش به تیم ملی شایعه است/ عزیزی خادم هم گفت مذاکره با کی روش کذب است

سلطانی‌فر: بازگشت کی‌روش به تیم ملی شایعه است/ عزیزی خادم هم گفت مذاکره با کی روش کذب است

پایگاه خبری فوتبالی - وزیر ورزش و جوانان شایعه بازگشت کی‌روش به فوتبال ایران را شایعه دانست و هرگونه مذاکره با او را از قول عزیزی خادم تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان هنگام خروج از ورزشگاه آزادی بعد از دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور گیر چند خبرنگار آمد و آنها وزیر ورزش و جوانان را سوال پیچ کردند. سوال البته درباره کارلوس کی روش بود. سرمربی اسبق تیم ملی که در دوران پایانی حضورش میانه چندان خوبی با وزیر ورزش نداشت و گاه و بی گاه از او انتقاد می کرد. در هر حال خبرنگاری از او پرسید که عزیزی خادم و مشاورانش به دنبال بازگشت کی روش هستند اما خبر آمده که شما به عنوان وزیر ورزش با بازگشت کی روش مخالف هستید. آیا تایید می کنید. سلطانی فر که حسابی از سوال جا خورده بود به خبرنگار گفت:"حاشیه درست نکنید. لطفاً دنبال کار و زندگی‌تان بروید! این مسئله (بازگشت کی‌روش) شایعه است و آقای عزیزی خادم هم می‌گوید شایعه است و کلا کذب است."

در هر حال در روزهای گذشته برخی خبرها حاکی از آن بود که عزیزی خادم و مشاورانش پیش از اعزام تیم ملی به بحرین به کی روش از طریق یکی از مدیران میانی فدراسیون فوتبال و بالاخص رییس دپارتمان تیم ملی فدراسیون فوتبال، به کی روش پیغام داده بودند که به تیم ملی بازگردد اما کی روش به خاطر کم بودن پیشنهاد مالی فدراسیون فوتبال، زیربار پیشنهاد فدراسیون فوتبال نرفته است و پاسخ منفی به فدراسیون فوتبال داده است. ظاهرا کمتر کسی پیش از اعزام تیم ملی به بحرین، به موفقیت تیم ملی با اسکوچیچ ایمان داشت. 

1470