سید جلال حسینی:20 روز بدون ملی پوشان تمرین کردیم/امیدوارم قراردادهای همه تیم‌ها منتشر شود

سید جلال حسینی:20 روز بدون ملی پوشان تمرین کردیم/امیدوارم قراردادهای همه تیم‌ها منتشر شود

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ بازیکنان ما 20 روز کنار هم حضور نداشتند و کار ما در این قهرمانی خیلی سخت بود.

به گزارش فوتبالی، سیدجلال حسینی بعد از قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام  اظهار داشت: مشکلات زیادی برای این مسابقه داشتیم چون هفت بازیکن ما در اردوی تیم ملی بودند و دو سه بازیکن مصدوم هم داشتیم.

وی افزود: ما اصلاً کنار هم تمرین می‌کردیم و هنگامی که تیم ملی اردو داشت تیم ما با نفرات کامل تمرین نمی‌کرد به همین دلیل امروز یک مسابقه سخت مقابل تراکتور داشتیم خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم و قهرمان شویم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس پر از ملی‌پوش است و هر بازیکنی که تعویض می‌شد یک بازیکن دیگر تیم ملی به زمین می‌رفت، گفت: کار در تیم ما سخت است. اینکه یک بازیکن ملی به جای دیگری وارد زمین می‌شد درست است اما باید بپذیریم این بازیکنان 20 روز کنار هم حضور نداشتند.

وی در خصوص مشکلاتی که در  تیم فوتبال پرسپولیس وجود دارد، عنوان کرد: مشکلات در تیم ما وجود دارد و آقایان سمیعی و صدری در حال تلاش هستند ما هم منتظریم تا این مشکلات حل شود.

حسینی با بیان اینکه بحث دریافتی درصد در پرسپولیس  وجود ندارد، گفت: ما 55 درصد دریافتی داشته‌ایم ولی منتظر هستیم تا ببینیم شرایط چگونه می‌شود. من فقط امیدوارم شفاف‌سازی قراردادها انجام شود؛ ما می‌خواهیم این اتفاق رخ دهد. چه ایرادی دارد کل قراردادها منتشر شود.

خبرنگاری گفت آیا این صحبت شما واکنش به صحبت‌های فرهاد مجیدی است که حسینی پاسخ داد: نه، اصلاً. صحبت‌هایی که ما می‌گوییم به استقلال می‌چسبانند و صحبت‌هایی که آنها می‌گویند به تیم ما ربط می‌دهند نباید فضا اینگونه باشد. این درست نیست که همه مسائل را به این دو تیم ربط بدهند و بقیه تیم‌ها کارشان را انجام دهند.

حسینی در خصوص اینکه در این سال‌هایی که فوتبال بازی کرده آیا مالیاتش را خودش پرداخت کرده است یا خیر، گفت:‌ همه مالیات‌ها را خودمان پرداخت کرده‌ایم ما از نفت تهران اصلاً پولی نگرفتیم ولی باید مالیات قراردادش را بدهیم. ما از زمان نفت تهران دست‌مان به جایی بند نیست و هرجا هم که می‌رویم بدهکار هستیم.

۴۱۵۴