عکس؛ نگاهی به ترکیب احتمالی بارسلونا برای فصل آینده

عکس؛ نگاهی به ترکیب احتمالی بارسلونا برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در فصلی که گذشت تنها موفق به فتح کوپا دل ری شد و این عملکرد برای هواداران این باشگاه راضی کننده نبود و اکنون این انتظار را دارند که آبی و اناری پوشان در فصل آینده عملکرد بهتری داشته و بتوانند نتایج بهتری بگیرند و در ادامه آن جام های ارزشمند تری را کسب کنند.

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا که از اواخر زمستان به طور رسمی به عنوان ریاست جدید باشگاه بارسلونا برگزیده شد، در فصل نقل و انتقالات به دنبال ایجاد تغییر و تحولاتی در بارسلوناست تا بتواند این تیم را بهبود بخشیده و اوضاع آن را بهتر کند و ترکیب قدرتمند تری را راهی رقابت های فصل آینده کند.

سایت ترنسفر مارکت، پیش بینی هایی درباره ترکیب فصل بعد بارسلونا انجام داده است که در این تصویر این پیش بینی و ترکیب احتمالی آبی و اناری پوشان را برای فصل 2021/22 می بینیم.

به عنوان مثال هنوز تکلیف آینده لیونل مسی روشن نیست و ممکن است که این بازیکن تصمیم به ترک بارسلونا بگیرد چرا که تنها 10 روز تا پایان قرارداد او باقی مانده است.

از سویی همچنان شایعات پیوستن بازیکنی مثل پلگرینی از رم هم به بارسلونا مطرح است اما این ترکیبی که سایت ترنسفر مارکت پیش بینی کرده تا حدود زیادی می تواند به واقعیت نزدیک باشد.

1470