لبخندهای مجیدی، آرامش پیش از طوفان (عکس)

لبخندهای مجیدی، آرامش پیش از طوفان (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد مجیدی و کل مجموعه استقلال، آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از بازی با پدیده، در فضایی کاملا شاد و با نشاط برگزار کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال استقلال، امروز آخرین جلسه تمرینی خود پیش از مصاف با پدیده را در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار کرد. طی چند روز اخیر، حواشی زیادی پیرامون این باشگاه به وجود آمده بود و گفته می شود فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی فردا، حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

طی روزهای اخیر، اعضای هیئت مدیره استقلال، مربی و بازیکنان در جبهه ای علیه احمد مددی مدیرعامل تیم قرار گرفته اند و او نیز امروز در مصاحبه هایی، پاسخ اظهارات مجیدی را داد و حتی در مورد قرارداد بازیکنانی نظیر مرادمند، اسماعیلی و مظاهری صحبت کرد که با واکنش آنها نیز مواجه شد.

با این وجود، در تمرین عصر امروز آبی پوشان، مجیدی بدون توجه به اتفاقات و صحبت های مدیرعامل تیمش، تمرینات پیش از مصاف با پدیده را در فضایی کاملا شاد و با نشاط برگزار کرد و آخرین توصیه های فنی را به شاگردانش گوشزد کرد.

 در واقع به نظر می رسد خنده های مجیدی، آرامش قبل از طوفان باشد. صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از بازی فردا اعلام کرد که مجیدی فردا پاسخ صحبت های مددی را خواهد داد. سرمربی آبی پوشان روز گذشته شدیدا نسبت به دخالت های وزارت ورزش، بی توجهی مددی و مشکلات مالی استقلال انتقاد کرده بود.

۴۱۵۴