گرت بیل تکلیف آینده‌اش را روشن کرده است

گرت بیل تکلیف آینده‌اش را روشن کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از مسائلی که هر از گاهی مورد توجه رسانه های مختلف قرار می گیرد، بحث های مرتبط با آینده گرت بیل، بازیکن ولزی است که فصل گذشته را به طور قرضی در تاتنهام سپری کرده بود.

به گزارش فوتبالی، با آمدن کارلو آنچلوتی به رئال مادرید و اینکه قرار است دوباره این مربی ایتالیایی روی نیمکت تیم مادریدی بنشیند، گرت بیل بسیار امیدوار شده است تا در پروژه او در رئال مادرید نقش داشته باشد و به نوعی دوباره دوران خوش حضور خود در رئال مادرید و زمانی که هنوز روی فرم بود را احیا کند.

گرت بیل مورد اعتماد زیدان نبود و در فصل 2019/20 که زیدان به همراه رئال مادرید موفق به فتح لالیگا شد، این بازیکن یک نیمکت نشین مطلق بود و پس از آن به طور قرضی راهی تاتنهام شد و فصل گذشته را هم در تاتنهام سپری کرد.

اکنون به گفته روزنامه اتلتیک، سران تاتنهام این قضیه را می دانند که گرت بیل تکلیف آینده خود را روشن و مشخص کرده است و قصد ماندن در تاتنهام را ندارد و به زودی راهی رئال مادرید می شود تا آینده خود را در این باشگاه رقم بزند. در واقع گرت بیل امید زیادی به فیکس شدن دوباره در رئال مادرید و اعتماد آنچلوتی به خودش دارد.

1470