اقدام معنادار کروس در پایان بازی پرتغال و آلمان؛ خط پایان؟

اقدام معنادار کروس در پایان بازی پرتغال و آلمان؛ خط پایان؟

پایگاه خبری فوتبالی - رادیو کادنا سر گزارش داده است که تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید در پایان بازی پرتغال و آلمان در هفته دوم مرحله گروهی یورو، توپ بازی را برای یادگاری برداشته است، اتفاقی که به شایعات در مورد بازنشستگی او از تیم ملی کشورش پس از یورو دامن می زند.

به گزارش فوتبالی، کروس در پایان بازی با رونالدو و په په دو هم تیمی سابقش در رئال مادرید خوش و بش کرد و آنها را محکم بغل کرد. در حقیقت نشریه بیلد اخیرا خبر داده است که کروس تصمیم گرفته است که در پایان یورو از تیم ملی آلمان بازنشسته شود و قصد ادامه حضور در تیم ملی را ندارد چرا که حس می کند که زمانش رسیده که جا را به جوان ها بدهد و بدین ترتیب او را باید یکی از مهمترین غایبان تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 در قطر دانست.

تونی کروس هنوز سالهای زیادی در فوتبال دارد چرا که فعلا دو سال تا اتمام قراردادش با رئال مادرید باقی مانده است اما باید دید که آیا بعد از یورو نیز همچنان در تیم ملی کشورش بازی می کند یا نه. این بازیکن آلمانی به عنوان ستاره جام جهانی 2014 راهی رئال مادرید شد که بهترین دورانش در تیم ملی آلمان را هم در همان زمان داشت.

4125