واکنش سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان به ۲۰ نمونه مثبت: بعید است درست باشد

واکنش سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان به ۲۰ نمونه مثبت: بعید است درست باشد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان با اشاره به اینکه هیچ کدام از اردونشینان علائم کرونا ندارند، معتقد است که احتمال خطای آزمایش بالاست. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، روح الله میکائیلی در خصوص مثبت شدن تست 20 نفر از اعضای تیم ملی جوانان گفت: عادل بالی تبار و جانعلی خسرونژاد هم جزو اردوی ما بودند که کنار ما حضور نداشتند و تست این دو نفر جزو ما محاسبه نشد. 18 نفر از جوانان و دو نفر از جمع بزرگسالان نمونه کرونای‌شان مثبت شد.

وی درخصوص اردوهایی که پیش از این پشت سر گذاشته‌اند، تاکید کرد: اردوی آخر ما 8 روز پیش در اردبیل تمام شد، می‌خواستیم اردوی جدید را در تهران شروع کنیم که نمونه‌ها اینطور اعلام شد. هیچ کدام از ما علائم کرونا نداشتیم و نداریم. خود من یکی از اینهایی هستم که تستم مثبت شده اما هیچ علائمی ندارم. شاید آزمایشگاه ایراد دارد. شاید اگر اردوی‌مان در شهرستان بود، بلافاصله دوباره تست  می‌دادیم و بعد از منفی شدن اردو را برگزار می‌کردیم، اگر اردو فعلا لغو شده، به خاطر امنیت کشتی‌گیران المپیکی بود که در خانه کشتی تمرین می‌کردند. ما می‌خواستیم در خانه کشتی با بزرگسالان تمرین مشترک داشته باشیم. 

میکائیلی افزود: حالا سه روز دیگر بچه‌ها در شهرهای شان تست می‌دهند و تست منفی را به تهران آورده و دوباره از آنها تست گرفته می‌شود. ما در هیچ یک از اردوهای قبلی نمونه مثبت نداشتیم. من فکر می‌کنم مشکل از آزمایش‌ها باشد.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد که باید هر چه زودتر اردوی جوانان آغاز شود: ما تا امروز سه مرحله اردو در تهران، قم و اردبیل داشتیم، حالا هم باید زودتر دور جدید تمرینات‌مان را آغاز کنیم چون وقت نداریم. مسابقات جهانی مردادماه برگزار می‌شود و باید تیم را برای شرکت در این مسابقات انتخاب و آماده کنیم.

۴۱۵۴