ابراهیمی:تعطیلات لیگ برتر را به فال نیک می‌گیریم/ امیدوارم سوپرجام به تبریز برود

ابراهیمی:تعطیلات لیگ برتر را به فال نیک می‌گیریم/ امیدوارم سوپرجام به تبریز برود

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تعطیلات لیگ برتر را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم به نفع تیم ما باشد.

به گزارش فوتبالی  و به نقل از فارس، محمد ابراهیمی در خصوص وضعیت تیم ماشین سازی تبریز در آستانه شروع دوباره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: در مدت تعطیلات طبق برنامه کادر فنی جلو رفتیم. دو بازی دوستانه هم انجام دادیم تا تیم در شرایط آمادگی بماند.

وی در مورد اینکه آیا وقفه مسابقات به ماشین سازی کمک کرد یا به ضرر این تیم شد، گفت: این مساله یک جنبه منفی و یک جنبه مثبت دارد. طبیعتا وقتی در شرایط مسابقه باشید و بازی کنید به نفع تیم است. اما این تعطیلات به خصوص برای تیم‌هایی که دستخوش تغییر در کادرفنی می‌شوند فرصت خوبی است تا سرمربی بتواند افکار تاکتیکی خودش را به بازیکنان منتقل کند. این تعطیلات به خاطر بازی‌های ملی بود و بحث ملی اولویت دارد. آن را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم به نفع تیم ما باشد.

هافبک ماشین سازی در خصوص اینکه آیا ممکن است شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر ماشین سازی را در روند امتیاز گیری قرار بدهد و این تیم از انتهای جدول فاصله بگیرد، عنوان کرد: به امید خدا، همه ما در تلاشیم تا این کار سخت انجام شود و در لیگ برتر بمانیم. برای این اتفاق باید در روز هر بازی با تمرکز و انگیزه کافی وارد زمین شویم و دستورات کادرفنی را به خوبی اجرا کنیم.

ابراهیمی در مورد بازی با نساجی در روز چهارم تیر گفت: نساجی یک تیم محبوب، پرطرفدار و قابل احترام است. اما ماهم ماشین سازی هستیم. یک تیم ریشه دار که هواداران زیادی دارد. تیم ما بازیکنان جوان و آینده داری دارد. تلاش می‌کنیم تا با یک بازی خوب نتیجه خوبی بگیریم. ان‌شاالله هر تیمی شایستگی دارد با دست پر از زمین خارج شود.

وی در خصوص حضور مدیریت جدید در باشگاه ماشین سازی اظهار داشت: زمان زیادی نیست که باشگاه واگذار شده اما مدیران جدید تلاش می‌کنند تا مشکلات زیادی که گریبانگیر ماشین سازی شده را برطرف کنند. ما هم به آن‌ها کمک می‌کنیم تا در این راه موفق باشند. در کل زمان کارنامه‌ها را مشخص می‌کند و امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع ماشین سازی باشد.

بازیکن اسبق تراکتور در مورد تقابل امروز با پرسپولیس که اولین سوپر جام تیم تبریز محسوب می‌شود، گفت: این بازی بررای هر دو تیم سخت است. بحث یک جام مطرح است و به همین خاطر بازیکنان هر دو تیم با تمام وجود بازی می‌کنند. با اینحال من یک تراکتوری هستم و امیدوارم با برنامه ریزی کادرفنی و تلاش بازیکنان این جام به تبریز برود و دل هواداران شاد شود.

۴۱۵۴