لیگ ستارگان پاتوق اسپانیایی‌های سرشناس(عکس)

لیگ ستارگان پاتوق اسپانیایی‌های سرشناس(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک اسپانیایی بایرن‌مونیخ جدیترین چهره سرشناسی است که تصمیم گرفته در لیگ ستارگان قطر به فوتبالش ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، صفحه توییتر باشگاه قطر اس‌سی دقایق قبل با انتشار پستی از توافق با خاوی مارتینز خبر داد تا این بازیکن – که از سال 2012 در بایرن‌مونیخ حضور داشت – فصل آینده در خاورمیانه فوتبالش را ادامه دهد.

قبل از او لیگ ستارگان قطر میزبان فوتبالیستهای اسپانیایی دیگری هم بوده است. از رائول و ژاوی – که در حال حاضر سرمربی السد است – در گذشته نه چندان دور گرفته تا گابی که فصل 2018 از آتلتیکو مادید راهی السد شد و دو فصل در این تیم توپ زد و سانتی کازورلا که او هم تابستان گذشته به السد پیوست.

 به جز این نفرات، مارک مینوسا که طبق آمار موجود در صفحه ویکی پدیا – البته اگر قابل استناد باشد – سابقه دو بازی برای بارسلونا را بین سالهای 2009 تا 2013 دارد و در لیگ جزیره هم بازی کرده، فصل گذشته برای العربی توپ زد. ضمن آنکه الکس گالوز بازیکن سابق رایو والکانو، لاس‌ پالماس و ایبار اسپانیا هم فصل گذشته کاپیتان قطر اس‌سی بود.

درباره تیم جدید خاوی مارتینز بد نیست به این نکته اشاره کنیم که این تیم فصل قبل میزبان علی کریمی بود. بازیکنی که بعد از درخشش در این تیم راهی الدحیل شد و هنوز معلوم نیست که فصل آینده در کدام تیم توپ خواهد زد. 

1984