سراجی: امیدوارم تیم ملی فوتسال روی سکوی جام‌جهانی قرار بگیرد

سراجی: امیدوارم تیم ملی فوتسال روی سکوی جام‌جهانی قرار بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته فوتسال، گفت: امیدوارم تیم فوتسال ایران دوباره در رقابت‌های جام‌جهانی روی سکو قرار بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، «مهرداد سراجی» در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتسال، اظهار داشت: در ابتدا از حضور رئیس فدراسیون در کنار ملی‌پوشان تشکر می‌کنم. با توجه به حمایت ویژه‌ای که از تیم ملی فوتسال دارد، بازیکنان با یک آرامش خیال در اردوها حضور دارند و خود را برای مسابقات آماده می‌کنند.

وی افزود: امیدوارم بهترین‌ها برای جام جهانی رقم بخورد و مانند دوره گذشته تیم ملی فوتسال روی سکو قرار بگیرد. کار سختی داریم اما برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

رئیس کمیته فوتسال اضافه کرد: این چهارمین اردوی تیم ملی برای اعزام به جام‌جهانی لیتوانی است. برنامه‌های منظمی انجام شده و در بین اردوی سوم و چهارم تیم ملی دو سه اقدام جامع انجام شده است که یکی از آنها اقدام خوب سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در زمان مورد نظر تیم ملی بوده است. از مدیران عامل باشگاه‌ها و تمامی‌ باشگاه‌ها و دست اندرکارانی که به فوتسال کمک می‌کنند تشکر می‌کنم.

جام‌جهانی فوتسال، شهریورماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در گروه ششم با آمریکا، آرژانتین و صربستان دیدار خواهد کرد.

6641