لاپورتا: سه یا چهار خرید دیگر در راه است؛ مسی زودتر بگوید که می‌ماند

لاپورتا: سه یا چهار خرید دیگر در راه است؛ مسی زودتر بگوید که می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رئیس بارسلونا روز یکشنبه با نشریه لاوانگاردیا صحبت کرد و  یکی از موضوعات مهم در مورد تمدید قرارداد مسی بود.

به گزارش فوتبالی، لاپورتا در مورد مسی گفت:" دوست دارم که لئو هر چه زودتر به ما بگوید که می ماند. این مسئله از همه نظر به ما کمک می کند. نقش آگوئرو که در اردوی تیم ملی ارژانتین حضور دارد هم مهم است چرا که هر روز به مسی می گوید که بماند. با مسی در تماس هستیم و از اراده ای که برای ماندن نشان داد هم ممنون هستیم."

لاپورتا در این مصاحبه گفت که "سه یا چهار خرید دیگر" نیز در راه خواهند بود (با احتساب دیپای که هنوز در زمان مصاحبه انتقالش رسمی نشده بود) و همچنین گفت که شرایط باشگاه بدتر از چیزی است که انتظار داشته است. لاپورتا همچنین احتمال شکایت کردن از بارتومئو به خاطر تصمیم هایش در سالهای اخیر را رد نکرده است. البته مدیر بارسا از سوپرلیگ حمایت کرد و گفت:" اگر می خواهیم فوتبال جذاب تر شود، باید از این راه اقدام کنیم."

لاپورتا در این مصاحبه گفت که بارسا با احتساب دستمزدها و قسط های خرید بازیکنان در گذشته مجموعا 650 میلیون یورو بدهکار است که البته بدهی کلی باشگاه به 1.2 میلیارد یورو می رسد. وی در مورد ریکی پوچ هم صحبت کرد:" از نظر من بازیکنی با کیفیت فوق العاده است و بازیکن استراتژیک از نظر رک بازی و فلسفه باشگاه است. امیدوارم که به زودی به گروه ملحق شود و به تیم کمک کند."

4125