هیگواین: مسی لیاقتش را دارد که با آرژانتین قهرمان شود

هیگواین: مسی لیاقتش را دارد که با آرژانتین قهرمان شود

پایگاه خبری فوتبالی - گونزالو هیگواین مهاجم اینتر میامی در مورد دوران حضورش در تیم ملی آرژانتین و شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، هیگواین در مورد دوران حضورش در تیم ملی آرژانتین و بازنشستگی خود صحبت کرد و گفت:" باید به برخی انتقادها عادت کرد اما برخی دیگر از انتقادها بی رحمانه هستند و نمی توانی با آنها موافق باشی. اگر از شرایط فوتبالی یک بازیکن انتقاد شود، موافق هستم اما وقتی که انتقادها به شکلی است که قصد ضربه زدن وجود داشته باشد، با آن موافق نیستم."

وی در مورد مسی نیز صحبت کرد:" پس از آن که بارها به کسب یک جام ملی نزدیک شده لیاقتش را دارد تا بالاخره با تیم ملی آرژانتین قهرمان شود. او می جنگد و اصرار می ورزد. امیدوارم که به خواسته اش برسد."

تیم ملی آرژانتین این روزها در کوپا آمریکا 2021 حضور دارد که مسی در دو بازی اول هم گل زده و هم پاس گل داده و بار ترکیب آلبی سیلسته را به دوش کشیده است. مسی می خواهد که بالاخره طلسم جام نبردنش در تیم ملی بزرگسالان آرژانتین را بشکند و امسال بهترین فرصت است تا این کار را انجام بدهد و برای جام جهانی که سال آینده برگزار می شود، روحیه بگیرد. آرژانتین از دو بازی اولش در مرحله گروهی چهار امتیاز گرفته است.

4125