عکس؛ ژست متفاوت نیمار در کنار بازیکن برزیلی رئال مادرید

عکس؛ ژست متفاوت نیمار در کنار بازیکن برزیلی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی برزیل انگیزه بالایی دارد تا قهرمان کوپا آمریکا 2021 شود و با روحیه بالایی به جام جهانی در سال آینده برود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی برزیل در دو بازی اولش در مرحله گروهی کوپا آمریکا دو پیروزی کسب کرده، هفت گل زده و هیچ گلی دریافت نکرده است. آنها بخت اصلی قهرمانی مسابقات هستند و به نظر می رسد که رقیب سرسختی برای آرژانتین و لیونل مسی خواهند بود.در حقیقت اگر برزیل و آرژانتین در گروه هایشان صدرنشین شوند تا فینال با هم برخوردی نخواهند داشت اما اگر هر دو تا فینال بروند یک بازی فوق جذاب و تماشایی را شاهد خواهیم بود.

نیمار حالا تصویری جالب از خودش در کنار وینیسیوس جونیور پدیده برزیلی رئال مادرید منتشر کرده است. این دو رابطه خیلی خوبی با هم دارند و تا کنون بارها در اینستاگرام برای همدیگر پیام گذاشته اند. وینی که اولین تورنمنت بزرگ ملی دوران فوتبالش را تجربه می کند در این تصویر عینک زده و سعی کرده که خیلی خوشتیپ به نظر برسد. این بازیکن سه سال است که در رئال حضور دارد و حالا امیدوار است که فصل چهارم زیر نظر آنچلوتی فصل شکوفایی کاملش در رئال باشد. در حالی که نیمار می خواهد کوپا آمریکای 2021 را هم به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

4125