بیل: بازی مقابل ایتالیا هم مانند دیگر بازی‌ها است/ می‌خواهیم ببریم و صعود کنیم

بیل: بازی مقابل ایتالیا هم مانند دیگر بازی‌ها است/ می‌خواهیم ببریم و صعود کنیم

پایگاه خبری فوتبالی – گرت بیل، کاپیتان تیم ملی ولز اعلام کرده ولزی‌ها امشب با همان ذهنیت قبل مقابل ایتالیا قرار می‌گیرند و برای برد تلاش می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل پیش از بازی مقابل ایتالیا به بی بی سی گفته: ما هنوز ذهنیت درست را داریم و می‌‌خواهیم با تلاش در گروه برنده شویم و صعود کنیم. سعی داریم بازی را ببریم. این بهترین شیوه برای حضور در بازی است. همه کار می‌کنیم تا این دستاورد را کسب کنیم. ایتالیا بهترین تیم در گروه ما از نظر رنکینگ فیفا است. مشخص است که بازی در رم و وررزشگاه المپیکو عالی است اما ما باید مانند دیگر بازی‌ها و با همان ذهنیت پیشین وارد زمین شویم.

ولز تا اینجای کار یک تساوی با سوئيس داشته و توانسته با نتیجه ۲-۰ ترکیه را شکست دهد اما در طرف مقابل ایتالیا توانسته هر دو بازی خود را با نتیجه ۳-۰ برنده شود. حالا ولز برای صعود نیاز به یک تساوی دارد اما بیل معتقد است با ذهنیت درست وارد بازی می‌شوند و می‌خواهند برای برد بجنگند.

بیل در ادامه گفته: اگر شما با حضور در چنین تورنمنتی انرژی نگیرید شما قطعا نباید اینجا باشید. ما همیشه نشان دادیم که آن ذهنیت و اراده را داریم. بنابراین این بازی هم تفاوتی از نظر ذهنیت ندارد.

1101