شکستن رکورد جوان‌ترین بازیکن تاریخ یورو پس از ۶ روز!

شکستن رکورد جوان‌ترین بازیکن تاریخ یورو پس از ۶ روز!

پایگاه خبری فوتبالی – رکوردی که جود بلینگهام ۶ روز قبل در تیم ملی انگلیس ثبت کرده بود شکست و یک لهستانی جوان ترین بازیکن یورو شد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم لهستان به مصاف اسپانیا رفت. بازی این دو تیم با نتیجه ۱-۱ مساوی به پایان رسید و نکته اصلی اینجا بود که یک رکورد در این بازی شکسته شد. رکورد جوان‌ترین بازیکنی که در تاریخ یورو بازی کرده. پیشتر و در جریان دیدار انگلیس و کرواسی این رکورد به نام بلینگهام ثبت شده بود اما حالا جوان ترین بازیکن تاریخ یورو یک لهستانی است.

در بازی شب گذشته لهستان، در دقیقه ۵۶ متیوژ کلیچ از بازی بیرون رفت و به جای او کسپر کوزلوفسکی وارد زمین شود. کوزلوفسکی در حال حاضر ۱۷ سال و ۲۴۶ روز سن دارد و به این ترتیب رکورد جوان ترین بازیکن تاریخ یورو شکست شد. کوزلوفسکی پیشتر هم ۳ بازی برای تیم ملی لهستان انجام داده بود اما حالا با حضور در یورو یک رکورد ثبت کرده. او بازیکن تیم پوگوشزسین لهستان است.

اگرچه لهستان نتوانست در بازی خود برنده شود و برای صعود نیاز به برد و اما و اگر در بازی آخر دارد اما رکورد کوزلوفسکی حداقل تا ۳ سال دیگر و مسابقات یوروی بعدی دوام خواهد داشت.

1101