دشان پس از تساوی برابر مجارستان: بنزما کاملا مورد اعتماد من است

دشان پس از تساوی برابر مجارستان: بنزما کاملا مورد اعتماد من است

پایگاه خبری فوتبالی - دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه از عملکرد کریم بنزما در مسابقات یورو 2020 دفاع کرد. 

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما پس از شش سال دوری از خروس‌ها، امسال موفق شد در لیست دیدیه دشان برای یورو 2020 حضور پیدا کند. بازگشت مهاجم رئال مادرید به فرانسه، یکی از داغ‌ترین تیترهای رسانه‌ها در طول چند هفته اخیر بوده است. با این وجود مهاجم سابق لیون نتوانسته عملکردی که در لوس بلانکوس دارد را در تیم ملی فرانسه تکرار کند. او در دو دیدار ابتدایی خروس‌ها برابر آلمان و مجارستان موفق به گلزنی نشد، اما دیدیه دشان هیچ شکی به توانایی‌های بنزما ندارد. 

به نقل از مارکا، در دیدار روز گذشته فرانسه مقابل مجارستان که با تساوی 1-1 به پایان رسید، بنزما فرصت گشودن دروازه گولاشی را داشت، اما با بی دقتی موقعیت‌ها را از دست داد. دشان پس از پایان بازی گفت: "بنزما تجربه زیادی دارد و من شکی به توانایی‌های او ندارم. کریم کارهای خوب بسیاری برای ما انجام داده، اما کمی باید بیشتر دقت کند. بنزما می‌داند که مردم از او گل می‌خواهند. درست است که کار مهاجم گلزنی است، اما مهم‌ترین نکته، داشتن اعتماد است و کریم می‌داند که مورد اعتماد من است."

دشان در ادامه در خصوص بازی نیز گفت: "موقعیت‌های خیلی خوبی در نیمه اول داشتیم و باید نتیجه بهتری کسب می‌کردیم. با این اتمسفر، مجارستان قدرت ویژه‌ای داشت."

4416