خستگی شدید مسی در انتهای بازی‌های آرژانتین(عکس)

خستگی شدید مسی در انتهای بازی‌های آرژانتین(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در حال حاضر با کاپیتانی لیونل مسی در رقابت های کوپا آمریکا 2021 حاضر است و دو بازی تاکنون انجام داده است.

به گزارش فوتبالی، اما تصویری از لیونل مسی در پایان دو بازی اخیر آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا در شبکه های اجتماعی سوژه شده و مورد توجه قرار گرفته است. آرژانتین تاکنون دو بازی در مقابل تیم های شیلی و اروگوئه انجام داده است و در اولی به تساوی یک بر یک رسیده و دومی را هم یک بر صفر بوده است. لیونل مسی در انتهای هر دو بازی بسیار خسته به نظر می رسید به طوری که حتی برای دقایقی پس از بازی روی زمین دراز کشیده است و به نظر می رسد که به شدت پس از بازی های تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمریکا 2021 خسته می شود.

برخی این قضیه را به این ربط داده اند که لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین آنطور که باید و شاید تمرینات بدنسازی خود را پیگیری نکرده است و سطح تمرینات بدنسازی در اردوی آرژانتین مناسب نبوده است و مسی دچار افت شده است.

برخی دیگر هم معتقدند که لیونل مسی بیش از حالت عادی در بازی های آرژانتین انرژی مصرف می کند چرا که فشار بسیار بیشتری در تیم ملی آرژانتین روی دوش اوست و به نوعی یک تنه برای موفقیت آرژانتین تلاش می کند و همین قضیه باعث خستگی مفرط او در پایان بازی ها می شود.

1470