عکس؛ صحنه پنالتی اسپانیا از قاب داور و مانیتور VAR

عکس؛ صحنه پنالتی اسپانیا از قاب داور و مانیتور VAR

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا در دومین بازی خود در رقابت های یورو 2020 با نتیجه یک بر یک مقابل تیم ملی لهستان متوقف شد تا کار برایش سخت شود و اکنون صعودش به دور حذفی به اما و اگر کشیده شده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا در بازی مقابل لهستان فرصت سوزی های زیادی داشت و حتی روی یک صحنه می توانست بازی را به نفع خود برگرداند اما قدر موقعیت را ندانست. در واقع داور مسابقه روی یک صحنه با استفاده از VAR و بازبینی صحنه برای تیم ملی اسپانیا اعلام پنالتی کرد اما جرارد مورنو که خودش پنالتی گرفته بود آن را به تیرک دروازه کوبید و در برگشت آلوارو موراتا ریباند را که تقریبا دروازه خالی بود، به بیرون زد تا یک صحنه فاجعه بار برای تیم ملی اسپانیا رقم بخورد.

مدافع تیم ملی لهستان در محوطه جریمه پای جرارد مورنو را زده بود و در ابتدا داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و با اطلاعاتی که با استفاده از هدست به او داده شد، تصمیم گرفت که از مانیتور VAR استفاده کند و پس از آن بود که اعلام پنالتی کرد و یک فرصت ایده آل گلزنی در اختیار اسپانیا قرار گرفت اما اسپانیایی ها قدر ندانستند و اکنون کارشان برای صعود از گروه بسیار دشوار شده است.

1470