عکس؛ حرکت تکواندویی رونالدو روی پاس‌گلی که مقابل آلمان داد

عکس؛ حرکت تکواندویی رونالدو روی پاس‌گلی که مقابل آلمان داد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در دومین بازی خود در رقابت های یورو 2020، با نتیجه دو بر چهار مغلوب تیم ملی آلمان شد تا شرایط برایش دشوار شود و صعودش از گروه به اما و اگر و بازی سخت مقابل فرانسه کشیده شود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در بازی مقابل آلمان، تلاش زیادی کرد تا پرتغال را که به نظر می رسید در حال از دست دادن همه چیز است، به بازی برگرداند. رونالدو روی گل دوم پرتغال یک پاس گل تماشایی داد که تلاش زیادی برای آن کرد و توپ را به سختی به دیوگو ژوتا رساند و او هم دروازه خالی را باز کرد.

رونالدو روی سانتری که توسط بازیکنان پرتغال انجام شد و توپ در حال بیرون رفتن بود، پایش را خیلی بالا آورد و توانست مانع از بیرون رفتن توپ شود و توپ را به سمت دیگر دروازه بیندازد که ژوتا در آنجا حضور داشت و دروازه خالی آلمان را باز کرد و نویر کاملا در این صحنه جا ماند.

اما قابی دیدنی از حرکت رونالدو روی این گل به ثبت رسید چرا که رونالدو یک حرکت تکواندویی زد و پای خود را خیلی بالا آورد و این قضیه نشان می دهد که رونالدو در این سن و سال هم همچنان روی فرم است به خصوص اینکه رونالدو در حال پرش این حرکت را انجام داد.

1470