اسپانیا 1-1 لهستان؛ کار لاروخا برای صعود سخت شد

اسپانیا 1-1 لهستان؛ کار لاروخا برای صعود سخت شد

پایگاه خبری فوتبالی - اسپانیا بار دیگر نتوانست در یورو 2020 به پیروزی برسد و این بار در برابر لهستان متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از ساعت 23:30، دو تیم اسپانیا و لهستان از گروه E مسابقات یورو 2020 در ورزشگاه دلا کارتویا به میدان رفتند. اسپانیا در دیدار قبلی خود برابر سوئد با تساوی 0-0 متوقف شد و لهستان با نتیجه 1-2 در مقابل اسلواکی متحمل شکست شد. 

در نیمه اول اسپانیا کاملا تیم برتر میدان بود. شاگردان لوئیز انریکه از همان ابتدا کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند در دقیقه 25 توسط آلوارو موراتا با پاس گل جرارد مورنو به گل برسند. بعد از این گل لاروخا چند موقعیت دیگر برای افزایش اختلاف داشت، اما نتوانست از فرصت‌ها استفاده کند تا نیمه اول با همان تک گل موراتا، 1-0 به سود اسپانیا به پایان برسد. 

در نیمه دوم این لهستان بود که در دقیقه 54 با ضربه سر روبرت لواندوفسکی به گل تساوی دست یافتند. تنها دو دقیقه بعد از این گل، اسپانیا صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما ضربه جرارد مورنو به تیرک دروازه وویچک شزنی اصابت کرد. تا پایان بازی اسپانیا دو فرصت خوب گلزنی داشت، اما موراتا نتوانست بهره‌ای از این موقعیت‌ها ببرد تا این دیدار در نهایت با تساوی 1-1 به پایان برسد. 

در حال حاضر سوئد با 4 امتیاز در صدر، اسلواکی با 3 امتیاز در رده دوم، اسپانیا با 2 امتیاز در رده سوم و لهستان با یک امتیاز در رده چهارم قرار دارند. 

خلاصه دیدار اسپانیا - لهستان

4416