رسیدن په په و رونالدو به رکورد فابرگاس و اینیستا

رسیدن په په و رونالدو به رکورد فابرگاس و اینیستا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در دومین بازی خود در دور گروهی رقابت های یورو 2020 با نتیجه دو بر چهار مقابل تیم ملی آلمان شکست خورد و به طور کلی عملکرد خوبی در این بازی نداشت تا بر خلاف بازی اول خود مقابل مجارستان که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده بود، شب خوبی را سپری نکرده باشد.

به گزارش فوتبالی، اما یکی از نکته های این بازی، حضور همزمان په په و رونالدو در ترکیب تیم ملی پرتغال برای یک بار دیگر بود. این دو بازیکن اکنون یک رکورد ویژه را در تیم ملی پرتغال ثبت کرده اند. این برای 16امین بار است که رونالدو و په په در رقابت های جام ملت های اروپا یا همان یورو در کنار هم قرار می گیرند و بازی می کنند و از این حیث رکورد دار شده اند.

زوج آندرس اینیستا و سسک فابرگاس هم همین رکورد را دارند و برای 16 بار در کنار هم قرار گرفته اند و آن ها در تیم ملی اسپانیا در یورو های مختلف در کنار هم به میدان رفته اند و همین رکورد را به ثبت رسانده اند.

باید دید که عاقبت پرتغال در این یورو به کجا خواهد انجامید چرا که کار صعود آن ها از گروه به اما و اگر کشیده شده است و اکنون بازی دشواری مقابل فرانسه در بازی آخر خود خواهند داشت.

1470