عکس؛ لحظه‌ای که نویر برای دهمین بار از رونالدو گل خورد!

عکس؛ لحظه‌ای که نویر برای دهمین بار از رونالدو گل خورد!

پایگاه خبری فوتبالی - نیمه اول دیدار پرتغال و آلمان در گروه F رقابت های یورو 2020 با پیروزی دو بر یک ژرمن ها خاتمه یافت اما تک گل پرتغال در نیمه اول این بازی را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، این گل رکورد های ویژه ای را برای کریستیانو رونالدو ثبت کرد به طوری که او برای اولین بار به تیم ملی آلمان گل زد و این طلسم را شکست. همچنین این گل رونالدو دهمین گلی بود که به مانوئل نویر می زند. او تاکنون به نویر در تیم ملی آلمان گل نزده بود اما با پیراهن رئال مادرید بار ها و بار ها به مانوئل نویر در پیراهن بایرن مونیخ گلزنی کرده بود و اکنون هم با گلزنی در یورو به نویر، تعداد گل های خود مقابل این دروازه بان را به عدد 10 رساند و بدون اینکه در بوندسلیگا بازی کرده باشد، تبدیل به بازیکنی شد که بیشترین تعداد گل را به مانوئل نویر زده است؛ در واقع هیچ بازیکنی به اندازه کریستیانو رونالدو به این دروازه بان آلمانی گل نزده است.

رونالدو با این گلی که زد، فاصله اش با رکورد علی دایی را هم کمتر کرد و اکنون تنها دو گل تا رسیدن به آن و سه گل تا شکستن آن فاصله دارد و باید دید که در نهایت چه زمانی آن را می شکند.

1470