رسمی؛ ممفیس دیپای به بارسلونا پیوست

رسمی؛ ممفیس دیپای به بارسلونا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - در بحبوجه رقابت های یورو 2020، باشگاه بارسلونا یک خرید دیگر هم انجام داد و ممفیس دیپای بازیکن هلندی باشگاه المپیک لیون را به طور رسمی خریداری کرد.

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا از زمانی که به عنوان ریاست باشگاه بارسلونا انتخاب شده است، به دنبال ایجاد تغییر و تحول در باشگاه بارسلونا و به نوعی انجام یک سری تغییرات برای بهبود شرایط و اوضاع بارسلونا بوده است و در این راستا به دنبال جذب بازیکنانی است تا بتواند در این شرایط مالی دشواری که بارسا دارد، نفسی تازه به این تیم تزریق کند.

لاپورتا پس از جذب آگوئرو و اریک گارسیا به دنبال جذب واینالدوم بود اما این بازیکن راهی پی اس جی شد و اکنون بارسلونا توانست یک بازیکن هلندی دیگر یعنی ممفیس دیپای را جذب کند؛ بازیکنی که توانایی بازی در پست وینگر و مهاجم نوک را دارد و به نظر می رسد که می تواند در خط حمله به کمک بارسا بیاید چرا که آبی و اناری پوشان در فصلی که گذشت مشکلاتی در خط حمله داشتند و در بازی های بزرگ نمی توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و گلزنی کنند و بیش از حد به مسی متکی بودند و با مهار مسی عملا کار بارسلونا تمام می شد.

اکنون دیپای رسما به بارسلونا پیوسته است و باید دید که او به چه شکل در این باشگاه عمل می کند. قرارداد او با بارسلونا تا پایان فصل 2022/23 اعتبار خواهد داشت.

1470