همکاری پین و استقلال؛ منتفی به نظر می‌رسد یا نه؟

همکاری پین و استقلال؛ منتفی به نظر می‌رسد یا نه؟

همکاری پین و استقلال؛ منتفی به نظر می رسد یا نه؟

پایگاه خبری فوتبالی – صحبتهای امروز سرمربی استقلال نشان می‌دهد که احتمال سفر گابریل پین به ایران بسیار پایین است.

به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه فرهاد مجیدی با دستیار سابق چزاره پراندلی برای همکاری به توافق رسید، قرار بر این شد که گابریل پین به ایران بیاید و علی نامداری مشاور هیات مدیره استقلال هزینه او را بدهد تا همکاری با این مربی ایتالیایی، در این فصل هیچ هزینه‌ای برای باشگاه نداشته باشد.

مجیدی که حدود 10 روز قبل اعلام کرده بود مدیرعامل باشگاه استقلال گفته پولی برای خرید بازیکن و مربی ندارد و نمی‌تواند تعهد بدهد در تازه‌ترین صحبتهایش به درخواست عجیب مدیران استقلال درباره مربی ایتالیایی اشاره کرده و گفته است:"برای قرارداد دستیار ایتالیایی به من می‌گویند باید بندی در قراردادش باشد که حق شکایت به دادگاه کاس را نداشته باشد! یعنی از همین روز اول به طرف مقابل پالس می‌دهند که پولت را نمی‌دهیم و حق شکایتم نداری! خب چرا خیالشان را راحت نمی‌کنند و یک کلام نمی‌گویند که نمی‌خواهیم این کار را انجام بدهیم؟"

بعید است که گابریل پین با شرط عجیب باشگاه استقلال کنار بیاید و شاید این موضوع، حضور مربی ایتالیایی سرشناس در ایران را منتفی کند. البته شنیده شده که هیات مدیره باشگاه هم گفته حالا که باشگاه در خطر محکومیت پرونده یک میلیون و سیصدهزار یورویی استراماچونی است، چرا باید یک مربی ایتالیایی 200 تا 300 هزاردلاری هم به استقلال بی پول این روزها اضافه شود؟ از آن طرف هنوز هم تکلیف موافقت فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ با حضور پین مشخص نیست. نه فدراسیون فوتبال و نه سازمان لیگ و نه باشگاه استقلال حاضر نیستند در این باره شفاف صحبت کنند و تکلیف را مشخص کنند که آیا پین می تواند به تهران بیاید و کنار استقلال باشد یا نه.

قطعا حضور پین کنار مجیدی، به لحاظ فنی، امتیاز مثبت بزرگی برای سرمربی استقلال محسوب می‌شد و باید دید نهایت این ماجرا به کجا خواهد رسید.

1984