قابی جالب از ستارگان ناکام فرانسوی مقابل مجارستان

قابی جالب از ستارگان ناکام فرانسوی مقابل مجارستان

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه در دومین گام خود در رقابت های یورو 2020 به تساوی یک بر یک مقابل مجارستان رسید و نتوانست این تیم را شکست دهد تا بدین ترتیب متوقف شود.

به گزارش فوتبالی، کمتر کسی فکرش را می کرد که تیم ملی فرانسه که در بازی اول خود با یک گل آلمان را شکست داده بود، در دومین بازی اش مقابل مجارستان به مشکل بخورد چرا که مجارستان هم بازی اول خود را با نتیجه سه بر صفر مقابل پرتغال باخته بود و تیم قدرتمندی نشان نداده بود اما امروز توانست شگفتی سازی کند و فرانسه پر ستاره را در گام دوم متوقف کند.

این نسل از تیم ملی فرانسه ستارگان زیادی دارد. این تیم همان تیمی است که توانسته بود مقتدرانه قهرمان جام جهانی 2018 شود و در یوروی قبلی هم نایب قهرمان شده بود و در این یورو به دنبال قهرمانی است اما امروز نتوانست آنطور که باید و شاید عمل کند.

در این قاب چهار ستاره فرانسوی شامل کریم بنزما، پل پوگبا، کیلیان امباپه و آنتوان گریزمن را می بینیم که تنها گریزمن در بازی امروز گلزنی کرد و قدری عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشت اما بقیه‌ی ستارگان فرانسوی روز خوبی را نداشتند و اگر به دنبال قهرمانی هستند باید عملکرد خود را بهبود ببخشند.

1470