کومان: مسی باید فوتبالش را در بارسلونا به پایان برساند

کومان: مسی باید فوتبالش را در بارسلونا به پایان برساند

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا می‌گوید که لیونل مسی سوپر استار آرژانتینی موظف است که فوتبالش را در نیوکمپ به پایان برساند.

به گزارش فوتبالی، هنوز تکلیف آینده فاتح شش توپ طلا در بارسلونا مشخص نیست. قرارداد مسی سی و سه ساله در کمتر از دو هفته دیگر در بارسلونا به پایان می‌رسد. البته خوان لاپورتا رئیس بلوگرانا و رونالد کومان معتقدند که مسی به زودی قرارداد خود را به صورت بلند مدت تمدید خواهد کرد. 

به نقل از سایت گل، رونالد کومان درباره آخرین وضعیت مسی در کاتالونیا گفت: "مسی باید دوران فوتبالی‌اش را در بارسلونا به اتمام برساند و همچنین امیدوارم که به زودی بتوانیم تمدید قراردادش را به صورت رسمی اعلام کنیم."

لیونل مسی در حال حاضر در اردوی تیم ملی آرژانتین حضور دارد و می‌خواهد به همراه آلبی سلسته به اولین قهرمانی ملی خود در کوپا آمریکا دست پیدا کند، پس به نظر می‌رسد که تا پایان این تورنمنت خبر جدیدی مبنی بر تمدید قرارداد این ستاره ریز نقش به گوش نرسد. 

خوان لاپورتا در آخرین مصاحبه خود درباره تمدید قرارداد مسی گفت: "مذاکرات ما با لئو در مرحله پیشرفته‌ای قرار ندارد. اما این موارد مشکلی ندارند، چون ایمان دارم که مسی در نیوکمپ خواهد ماند و خودش نیز چنین درخواستی دارد."

4416