اعلام ترکیب آلمان و پرتغال؛ رونالدو به دنبال طلسم شکنی مقابل آلمان

اعلام ترکیب آلمان و پرتغال؛ رونالدو به دنبال طلسم شکنی مقابل آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از حساس ترین بازی های دور گروهی یورو 2020، تا کمتر از یک ساعت دیگر تیم ملی آلمان به مصاف تیم ملی پرتغال خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، آخرین باری که پرتغال توانسته بود آلمان را شکست دهد به سال 2000 یعنی حدود 21 سال قبل بر می گردد و پس از آن هرگز پرتغالی ها موفق به شکست آلمانی ها نشده اند. از سویی کریستیانو رونالدو هم 4 بار مقابل آلمان قرار گرفته است و حتی یک پیروزی هم در مقابل این تیم کسب نکرده و یک گل هم به آلمان نزده است و در بازی امشب به دنبال شکستن این طلسم و زدن گل به آلمان خواهد بود و باید دید که تا چه اندازه در رسیدن به این اهداف موفق خواهد بود.

پرتغال بازی اول خود را برد و آلمان در بازی اول خود شکست خورد و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد. پرتغال با پیروزی در این بازی صعودش را قطعی می کند و آلمان هم نباید ببازد چرا که اگر ببازد به حذف خیلی نزدیک می شود.

ترکیب تیم ملی پرتغال برای این بازی بدین شرح است: روی پاتریسیو، رافائل گوئررو، په په، روبن دیاز، نلسون سمدو، ویلیام کاروالیو، دانیلو پریرا، برونو فرناندز، برناردو سیلوا، کریستیانو رونالدو و دیوگو ژوتا.

ترکیب آلمان هم بدین صورت است: مانوئل نویر، آنتونیو رودیگر، گینتر، هوملس، کیمیش، کای هاورتز، تونی کروس، گنبری، گوسنس، ایلکای گوندوغان، توماس مولر.

1470