مجارستان یک - فرانسه یک/ توقف فرانسه مقابل مجارستان؛ شگفتی در گروه مرگ!

مجارستان یک - فرانسه یک/ توقف فرانسه مقابل مجارستان؛ شگفتی در گروه مرگ!

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه دیدار های یورو 2020، فرانسه در گروه F رقابت ها که به گروه مرگ شهرت دارد، با نتیجه یک بر یک در دومین بازی خود مقابل مجارستان متوقف شد تا به نوعی یک شگفتی رخ داده باشد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تیم ملی مجارستان بازی اول خود در رقابت های یورو را با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم ملی پرتغال شکست خورده بود، اکنون در بازی دوم خود بسیار بهتر ظاهر شد و توانست یک مساوی از تیم ملی فرانسه که مدعی اصلی قهرمانی این رقابت هاست بگیرد و نشان دهد که فرانسه هم نقطه ضعف هایی دارد.

در این بازی گل اول را مجارستانی ها در آخرین ثانیه های نیمه اول توسط فیولا به ثمر رساندند و کار فرانسه در نیمه دوم بسیار دشوار شد چرا که مجارستان در لایه های دفاعی فرو رفت. در نیمه دوم این دیدار فشار فرانسوی ها بیشتر شد و سر انجام توانستند توسط آنتوان گریزمان به گل مساوی دست یابند اما تلاش های دیگر آن ها تا آخرین دقیقه بازی برای گلزنی ناکام ماند و این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

اکنون با توقف فرانسه مقابل مجارستان به نظر می رسد یک شگفتی رخ داده است و باید دید که در بازی آلمان و پرتغال در این گروه چه نتیجه ای رخ خواهد داد.

</strong>

گزارش تصویری دیدار فرانسه و مجارستان

1470