تمایل برزیل برای بازی با ایران/ فدراسیون هزینه برزیل را می‌دهد؟

تمایل برزیل برای بازی با ایران/ فدراسیون هزینه برزیل را می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در تورنمنت شیراز ابراز تمایل کرده است.

به گزارش فوتبالی، قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال در سال 2021، 11 خرداد برگزار و تیم ملی فوتسال ایران در گروه F با آرژانتین، آمریکا و صربستان همگروه شد.

 تیم ملی فوتسال برزیل هم در گروه D با تیمهای پاناما، جمهوری چک و ویتنام مسابقه خواهد داد و با توجه به اینکه به احتمال فراوان ایران و برزیل حداقل تا مرحله نیمه نهایی با یکدیگر برخورد نمی‌کنند(اگر تیم ملی فوتسال در گروهش سوم شود که احتمالش ضعیف است، برزیل و ایران قبل از مرحله نیمه نهایی برخورد می کنند) تیم ملی فوتسال برزیل حضور در تورنمنت چهارجانبه شیراز را مفید قلمداد می کند.

 قرار است در تیرماه تورنمنت چهارجانبه شیراز با حضور تیمهای ارمنستان، عمان و احتمالا عراق برگزار شود اما شنیده می‌شود کمیته فوتسال قصد دارد در دعوت از تیم های فوتسال به این تورنمنت بازنگری کند و این احتمال وجود دارد تیم ملی برزیل جایگزین عراق شود. البته هزینه حضور برزیل در تهران کم نیست و فدراسیون فوتبال ایران باید همه هزینه های برزیل اعم از بلیت رفت و برگشت و هتل را بپردازد.

گفتنی است بازی افتتاحیه مسابقات جام جهانی فوتسال 12 سپتامبر(21 شهریور ماه سال 1400) در شهر کاوناس لیتوانی برگزار خواهد شد.

گروه‌بندی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

گروه A:  لیتوانی، ونزوئلا، قزاقستان و کاستاریکا

گروه B:  ازبکستان، گواتمالا،اتحادیه فوتبال روسیه(RFU) و مصر

گروه C: تایلند، پرتغال، مراکش و جزایر سلیمان

گروه D  : پاناما، جمهوری چک، ویتنام و برزیل

گروه E: آنگولا، ژاپن، پاراگوئه و اسپانیا

گروه F : آرژانتین، آمریکا، صربستان و ایران

9697