برنامه پرسپولیس درباره مغانلو؛ فعلا سکوت!

برنامه پرسپولیس درباره مغانلو؛ فعلا سکوت!

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت مهاجم شماره 70 پرسپولیس برای ادامه حضور در این تیم همچنان نامشخص است.

به گزارش فوتبالی،شهریار مغانلو که در نقل و انتقالات زمستانی با انتقالی قرضی و به مدت شش ماه از باشگاه سانتاکلارای پرتغال به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد باید جهت ادامه حضورش در پرسپولیس رضایت باشگاه پرتغالی را جذب کند.

در حالی که پیش از این برخی رسانه‌هاعلام کرده بودند در مذاکره مدیران پرسپولیس و باشگاه سانتاکلارا، باشگاه پرتغالی مبلغ 600 هزار دلار را برای صدور رضایتنامه مغانلو طلب کرده اما یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس با رد این موضوع گفت هنوز هیچ مذاکره‌ای بین پرسپولیس و باشگاه سانتاکلارا به صورت رسمی انجام نشده تا آنها بخواهند مبلغی را اعلام کنند.

یحیی گل محمدی در جلساتی که با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره برنامه‌های این تیم برای فصل نقل و انتقالات داشته، خواهان حفظ شهریار مغانلو شده است.

آخرین خبرها حکایت از آن دارد باشگاه پرسپولیس با مغانلو صحبت کرده و مغانلو هم تمایل خود را برای ادامه همکاری با پرسپولیس به صورت شفاهی اعلام کرده است. در همین راستا باشگاه پرسپولیس منتظر پایان فصل است تا پس از آن درباره مغانلو با باشگاه سانتاکلارا مذاکره کند.

طبق ادعای یکی از رسانه‌ها،  سمیعی با اطلاع از این که اگر باشگاه سانتاکلارا متوجه اصرار باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با مغانلو شود، رقم بالایی را برای رضایت نامه درخواست خواهد کرد، تصمیم گرفته تا پایان فصل هیچ مذاکره‌ای با پرتغالی‌ها نداشته باشد.

سیاستی که در مورد مهدی ترابی جواب داد و سمیعی در آن مقطع به باشگاه قطری اعلام کرد چندان برای جذب ترابی اصرار ندارد و بر اساس همین مذاکرات توانست رضایت نامه ترابی را با کمترین مبلغ دریافت کند.

7655