اولین واکنش پیکه پس از دریافت لباس بارسلونا در فصل 22-2021

اولین واکنش پیکه پس از دریافت لباس بارسلونا در فصل 22-2021

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا سه شنبه گذشته از پیراهن جدیدش برای فصل اینده رونمایی کرد که نایکی برای طرح ان از آرم جدید باشگاه الگو گرفته است. انتخاب ریسکی باشگاه بارسلونا با نظرات متفاوتی همراه شده اما به نظر می رسد که برخی از هواداران این طرح جدید را بسیار مدرن و نوآورانه می داند.

به گزارش فوتبالی، حالا باشگاه بارسلونا ویدیویی از اولین واکنش پیکه پس از دریافت لباس جدید باشگاه بارسلونا دریافت کرده است. لئو در این ویدیو پیراهن، شورت و جوراب بارسلونا برای فصل 22-2021 را با دقت بررسی می کند و در موردش می گوید:" عجب! رنگ آبی چقدر باحال است. تغییر کرده است. خیلی خیلی باحال است. خیلی متفاوت است. جوراب ها هم متفاوت هستند. حالا باید ببینیم که وقتی بپوشیم چه شکلی می شود، نه؟ باید امتحانش کنیم. خیلی متفاوت، خلاقانه و باحال است. "

بارسلونا پس از آن که فصل 21-2020 را با قهرمانی جام حذفی به پایان رساند حالا با انگیزه ویژه ای آماده فصل آینده می شود که پیکه و هم تیمی هایش با هدایت کومان می خواهند در فصل آینده حداقل یکی از دو جام بزرگ یعنی لالیگا و چمپیونزلیگ را ببرند. کاتالان ها سعی کرده اند که با مقرون به صرفه ترین حالت ممکن ترکیب تیمشان را تقویت کنند.

4125