سبقت عجیب بازیکن چینی از آزمون(عکس)

سبقت عجیب بازیکن چینی از آزمون(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سردار آزمون می‌تواند برنده نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بهترین بازیکن مرحله انتخابی جام جهانی در قاره آسیا شود؟

به گزارش فوتبالی، دیروز بود که سایت AFC با معرفی 9 ستاره حاضر در چهار هفته پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی از کاربرانش خواست تا به بهترین بازیکن این مسابقات رای دهند.

در کنار سردار آزمون، محمود المواس از سوریه، وو لی از چین، هری سوتار از استرالیا، سالم الدوساری از عربستان، عبدالله فواز از عمان، تاکومی مینامینو از ژاپن، علی مبخوت از امارات و سون هیونگ‌مین از کره جنوبی، سایر بازیکنانی هستند که نامشان در این نظرسنجی قرار گرفته است.

در حالی که مهلت شرکت در این نظرسنجی، 48 ساعت دیگر به پایان می‌رسد، مهاجم تیم ملی در رده دوم این نظرسنجی قرار دارد و فاصله‌اش با نفر اول، بسیار زیاد است.

تا زمان تنظیم این گزارش، وو لی بازیکن تیم ملی چین صاحب 52.45 درصد آرا شده و شانس اول انتخاب به عنوان بهترین بازیکن مرحله انتخابی است.

14.81 درصد کاربران سایت AFC به سردار رای داده‌اند تا او نفر دوم این نظرسنجی باشد و حالا باید دید در 2 روز آینده، شرایط به سود آزمون تغییر خواهد کرد یا اینکه وو لی با اختلاف زیادی نسبت به سایر رقبایش بهترین بازیکن آسیا در دور دوم انتخابی جام جهانی خواهد شد.

1984