عکس؛ تیپ متفاوت و جالب مهاجم بارسلونا برای نشریه مد

عکس؛ تیپ متفاوت و جالب مهاجم بارسلونا برای نشریه مد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی بارسلونا این روزها در یورو حضور دارد و امیدوار است که بتواند به همراه تیم ملی کشورش فاتح مسابقات شود.

به گزارش فوتبالی، گریزمان اخیرا لباس های برند بالماین را به تن کرده است که قرار است تصاویر مدلینگ وی در نشریه "اپارت" منتشر شود، نشریه ای که قرار است شماره جدید آن در روز سه شنبه منتشر شود. 

تیپ متفاوت گریزمان در این تصویر به شدت مورد توجه قرار گرفته است چرا که او کت متفاوتی را به تن کرده است که شانه هایش بالاتر از حد معمول است و به همین خاطر این تیپ متفاوت و خاص با واکنش های زیادی هم همراه شده است.

گریزمان در کنار تیم ملی فرانسه شروع خوبی را در یورو داشته است و حالا آنها بازی مهمی مقابل مجارستان دارند که در صورت کسب پیروزی می توانند شش امتیازی شوند و صعود خود را به یک هشتم نهایی قطعی کنند. از سویی آنتوان امیدوار است که فصل اینده بهتر از دو فصل اولش در بارسا باشد و بتواند شرایط را عوض کند. اخیرا شایعاتی در مورد جدایی آنتوان از بارسا مطرح شده بود که بعید است که تیمی حاضر شود که دستمزد بالای وی را بپردازند و احتمالا گریزمان فصل بعد همچنان در کنار مسی در ترکیب بارسلونا حضور خواهد داشت.

4125