واکنش وکیل سابق راموس به جدایی وی از رئال مادرید

واکنش وکیل سابق راموس به جدایی وی از رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - پدرو براوو، وکیل سابق راموس در زمان انتقال وی به رئال مادرید در سال 2005 نقش داشت.

به گزارش فوتبالی، براوو حالا در مورد عدم تمدید قرارداد راموس با رئال مادرید و جدایی وی صحبت کرد. براوو در حال حاضر مدیر انجمن ایجنت های فوتبالی در اسپانیا است که در سال 2005 برای انتقال سرجیو به رئال مادرید مذاکره کرد. رئال مادرید در آن زمان برای خرید راموس از سویا 27 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد این بازیکن را پرداخت اما براوو در روند مذاکرات نقش داشت.

حالا پدرو براوو در توییتی با انتقاد از رنه، برادر و وکیل فعلی راموس نوشت:" به عنوان فردی که شانزده سال پیش راموس را به رئال مادرید آورد، اگر نقشی داشتم، هرگز اجازه نمی دادم که این گونه از رئال مادرید برود چرا که استرس، درز اخبار و فشارهای زیادی در مذاکرات بود و باید به جای تاریخ انقضا در مورد گفتگو و حرفه ای گری صحبت می شد. رئال مادرید را نباید نادیده گرفت."

سرجیو راموس پنجشنبه گذشته در یک مراسم احساسی با رئال مادرید وداع کرد که اعلام کرد که پیشنهاد رئال مادرید برای تمدید یک ساله با کاهش ده درصدی دستمزد را پذیرفته اما مدیران رئال به او اعلام کرده اند که این پیشنهاد انقضا شده است. رئال مادرید و راموس در یک سال و نیم اخیر با هم جنگ سرد و ناخوشایندی داشتند. راموس بدین ترتیب به دوران درخشانش در رئال با کسب 22 جام در شانزده فصل خاتمه بخشید. او در 19 سالگی به رئال ملحق شد و در 35 سالگی جدا شد.

4125