پسر مدیر ورزشی بایرن مونیخ با پدیده یورو معاوضه می‌شود

پسر مدیر ورزشی بایرن مونیخ با پدیده یورو معاوضه می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - دومفریس یکی از درخشان ترین نامهای یورو 2020 است و به همین خاطر نامش این روزها زیاد در بازار نقل و انتقالات مطرح می شود.

به گزارش فوتبالی، مدافع راست هلندی که در حال حاضر در آیندهوون توپ می زند، در دو بازی اول تیم ملی هلند در یورو درخشان ظاهر شده است اما بعید است که تیم هلندی به سادگی راضی به فروش وی شود. حالا گفته می شود که بایرن برای خرید دومفریس حاضر شده تا پسر مدیر ورزشی خود را پیشنهاد بدهد.

آیندهوون با توجه به مشکلات کرونا در نظر دارد که بیشترین درآمد را از فروش وی داشته باشد و حالا ممکن است که در ازای فروش وی صاحب پسر مدیر ورزشی باواریایی ها شوند!

حسن سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی فعلی بایرن مونیخ در نظر دارد که با فرستادن پسرش نیک به آیندهوون و پرداخت ده میلیون یورو یکی از پدیده های یورو را بخرد. البته مشخص نیست که آیا آیندهوون حاضر است که این پیشنهاد را بپذیرد یا نه. 

دومفریس فعلا یکی از موثرترین بازیکنان تیم ملی هلند در شروع یورو بوده است و در عملکرد خوب این تیم با کسب دو برد و قطعی شدن صعود به یک هشتم نهایی نقش داشته است و به نظر می رسد که در آینده بیشتر از این ها نام او را خواهیم شنید.

4125