قابی تلخ برای هواداران رئال مادرید؛ سه اسطوره‌ای که دیگر نیستند!

قابی تلخ برای هواداران رئال مادرید؛ سه اسطوره‌ای که دیگر نیستند!

پایگاه خبری فوتبالی - با جدایی رسمی سرخیو راموس از رئال مادرید اکنون جمع اسطوره هایی که در سال های اخیر از رئال مادرید جدا شده اند، تکمیل شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از تصاویری که دیدن آن برای هواداران رئال مادرید در این روز ها می تواند بسیار تلخ باشد، تصویر خوشحالی مشترک رونالدو، راموس و زیدان پس از گل تماشایی کریستیانو رونالدو به رم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای 2015/16 است. رونالدو پس از گلی که به رم زد به سمت زیدان رفت و به همراه سرخیو راموس، این سه نفر با هم خوشحالی کردند، سه نفری که دیگر در رئال مادرید نیستند.

کریستیانو رونالدو در سال 2018 از رئال مادرید جدا شد و راهی یوونتوس شد. زین الدین زیدان هم در همان سال از رئال رفت اما دوباره پس از چند ماه برگشت و اکنون دوباره از رئال مادرید جدا شده است. راموس هم دیروز به طور رسمی اعلام جدایی کرد تا هر سه‌ی این اسطوره های رئال مادرید که در سه قهرمانی پیاپی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در سال های 2016، 2017 و 2018 نقشی کلیدی داشتند اکنون از رئال مادرید رفته باشند و این قاب تلخ از خاطرات برای هواداران رئال مادرید به جا مانده باشد.

1470