پست اینستاگرامی راموس و یاد کردن از 16 سال خاطره

پست اینستاگرامی راموس و یاد کردن از 16 سال خاطره

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید پس از 16 سال حضور در جمع سپیدپوشان بالاخره این تیم را ترک می کند و داستان مشترکش با رئال مادرید به پایان می رسد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی، سرخیو راموس به طور رسمی خبر جدایی خود از رئال مادرید را اعلام کرد و بسیار احساساتی شده و اشک ریخت. راموس 16 سال در رئال مادرید حضور داشت و لحظات تلخ و شیرین زیادی را در رئال مادرید تجربه کرده بود و به همین علت نمی توانست جلوی احساسات خود را بگیرد و در مقابل دوربین ها و کسانی که برای کنفرانس مطبوعاتی او آمده بودند، گریه کرد.

اکنون سرخیو راموس یک پست را در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است و در این پست به نوعی از هواداران رئال مادرید تشکر کرده و از 16 سال خاطره اش در رئال مادرید یاد کرده است. راموس در سال 2005 از سویا راهی رئال مادرید شده بود.

سرخیو راموس در اینستاگرام با قرار دادن این عکس نوشته است:" 16 سال خاطره که در تاریخ می ماند و همیشه در کنار شما است. ممنونم مادریدیستا ها (هواداران رئال مادرید). دوستتان دارم."

بدین ترتیب راموس با رئال مادرید و هواداران این باشگاه خداحافظی کرد و باید دید که در آینده چه اتفاقاتی برای او خواهد افتاد.

1470