چرا استیناف برای صدور حکم جنجالی تعلل می‌کند؟

چرا استیناف برای صدور حکم جنجالی تعلل می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته استیناف با گذشت حدود 20 روز از حکم کمیته انضباطی درباره بازی سایپا و پیکان هنوز رای خود را صادر نکرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حدود یک ماه قبل بود که تیم پیکان تهران در دربی خودروسازان با نتیجه دو بر یک سایپا را شکست داد. در جریان این مسابقه اما پیکانی ها در دقیقه 7+90 اشتباهی را مرتکب شدند و ششمین بازیکن تعویضی خود را وارد زمین کردند. با شکایت سایپا این پرونده به کمیته انضباطی رفت و چند روز بعد این کمیته اقدام به 3 بر صفر کردن نتیجه بازی به سود نارنجی پوشان فوتبال ایران کرد.

بعد از حکم جنجالی کمیته انضباطی علاوه بر اعتراض هایی که دو باشگاه نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان انجام دادند، باشگاه پیکان تهران نیز اعتراض رسمی اش به حکم صادر شده انجام داد تا پرونده به کمیته استیناف برود.

اعضای کمیته استیناف اما با گذشت بیش از 20 روز از زمان صدور حکم کمیته انضباطی هنوز تصمیمی در خصوص این پرونده جنجالی اتخاذ نکرده اند.

در این بازی کمیته استیناف بعد از آنکه به صورت مستند دفاعیات دو باشگاه سایپا و پیکان را گرفت، روز سه شنبه گذشته نیز تشکیل جلسه داد. در این جلسه علاوه بر اعضای کمیته استیناف، دو نماینده از باشگاه های پیکان و سایپا نیز حضور پیدا کردند و شفاها درباره موضوع به صحبت پرداختند.

بعد از این اتفاقات با اینکه انتظار می رفت حکم این پرونده جنجالی تا پایان هفته صادر شود، اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

در شرایطی که مسابقات لیگ برتر دو سه روز دیگر دوباره از سر گرفته می شود و بسیاری از تیم ها منتظر صدور حکم کمیته استیناف درباره بازی سایپا و پیکان هستند اما این کمیته هنوز اقدامی برای صدور حکم نکرده و دلیل آن هم مشخص نیست.

بی تردید باشگاه های معترض به حکم کمیته انضباطی انتظار دارند تا قبل از شروع دوباره مسابقات لیگ برتر حکم استیناف درباره بازی مذکور صادر شود و قطعا با ادامه سکوت اعضای استیناف شاهد بلند شدن صدای اعتراضات به این تعلل طولانی مدت خواهیم بود.

7474