عکس؛ لحظه ورود رونالدو به مونیخ برای بازی مقابل آلمان

عکس؛ لحظه ورود رونالدو به مونیخ برای بازی مقابل آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - فرداشب ساعت 20:30 به وقت ایران یک بازی بسیار حساس در رقابت های یورو 2020 برگزار خواهد شد و آن هم جدال حساس تیم ملی پرتغال مقابل آلمان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، این بازی در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود. در واقع علاوه بر شهر بوداپست مجارستان، یکی دیگر از میزبان های گروه F رقابت ها، شهر مونیخ آلمان است که بازی آلمان و فرانسه هم در آن برگزار شده بود و آلمان با نتیجه یک بر صفر در آن بازی شکست خورد و اکنون پرتغال و آلمان هم در شهر مونیخ رو در روی هم قرار می گیرند.

ورزشگاه آلیانس آرنا در شهر مونیخ آلمان خاطرات خوشی را برای کریستیانو رونالدو دارد و او با پیراهن رئال مادرید بار ها در این ورزشگاه مقابل بایرن مونیخ گلزنی کرده است و اکنون در لباس تیم ملی پرتغال در مقابل آلمان قرار خواهد گرفت و باید دید که در این ورزشگاه به چه شکل مقابل ژرمن ها عمل خواهد کرد.

البته رونالدو به طور کلی مقابل تیم ملی آلمان عملکرد خوبی نداشته است و در 4 بازی مقابل این تیم 4 باخت را داشته است و هیچ گلی هم تاکنون به آلمان نزده و صرفا یک پاس گل مقابل آلمان در کارنامه خود دارد و اکنون در بازی پیش رو به دنبال شکستن این طلسم است.

رونالدو به همراه سایر پرتغالی ها وارد شهر مونیخ آلمان شده است و رونالدو هم در هنگام ورود به مونیخ در فرودگاه با په په همراه بود.

1470