عکسی جالب از خوشحالی دیپای؛ وقتی یک هوادار با او هماهنگ است!

عکسی جالب از خوشحالی دیپای؛ وقتی یک هوادار با او هماهنگ است!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی هلند موفق شد در بازی خود با نتیجه دو بر صفر تیم ملی اتریش را شکست را دهد و دومین سه امتیاز خود را در رقابت های یورو 2020 به دست آورده و صعودش به دور حذفی را قطعی کند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی ممفیس دیپای عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی هلند داشت و گل اول این تیم را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. دیپای یک خوشحالی معروف دارد و آن هم این است که پس از اینکه گلزنی کرد، با دو انگشت اشاره خود گوش هایش را می گیرد تا بدین ترتیب نشان دهد که به حرف ها و انتقاداتی که پیرامون او مطرح می شود، بی تفاوت باشد.

اما تصویر جالبی که از خوشحالی او در بازی شب گذشته به ثبت رسیده است این است که یک هوادار به طور همزمان با ممفیس دیپای، از پشت سر او در سکو ها گوش هایش را می گیرد و او هم مانند دیپای این خوشحالی را انجام می دهد به گونه ای که گویا این هوادار با ممفیس دیپای هماهنگ بوده است!

البته این خوشحالی دیپای معروف است و هواداران او سبک خوشحالی اش را می دانند و به همین علت این هوادار تیم ملی هلند هم بلافاصله پس از گل دیپای و همزمان با او این خوشحالی را انجام داد و این قاب جالب به ثبت رسید.

1470