اریکسن پس از به هوش آمدن: لعنتی من فقط 29 سال سن دارم

اریکسن پس از به هوش آمدن: لعنتی من فقط 29 سال سن دارم

پایگاه خبری فوتبالی - ینس کلاینفلد دکتری که به کریستین اریکسن زندگی دوباره‌ای بخشید، اولین صحبت‌های این هافبک خلاق تیم ملی دانمارک و اینتر را پس از به هوش آمدن فاش کرد. 

به گزارش فوتبالی، کریستین اریکسن در جریان دیدار تیم ملی دانمارک در برابر فنلاند، به یک باره دچار ایست قلبی شد و همین موضوع دنیای فوتبال را در بهت فرو برد. در حالی پزشکان که در حال ورود به زمین بودند، سایمون کیائر کاپیتان تیم ملی دانمارک اولین کسی بود که به داد اریکسن رسید. هافبک سابق تاتنهام پس از به هوش آمدن در زمین به سرعت راهی بیمارستان شد، تا تحت مداوا قرار بگیرد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، فدراسیون فوتبال دانمارک اعلام کرد که در حال حاضر به کریستین اریکسن دستگاه ICD که راه انداز قلب می‌باشد، متصل است که یک وسیله ضروری پس از حمله قلبی به دلیل اختلالات است. ینس کلاینفلد در گفت و گویی با ریپابلیکا گفت: "او پس از اولین شوک، به هوش آمد که لحظه هیجان انگیزی بود. از او پرسیدم که آیا الان اینجا هستی؟ و او جواب داد بله. هیچ وقت اولین حرفی را که زد فراموش نمی‌کنم. او چشمانش را باز کرد و به من گفت که لعنت، من فقط بیست و نه سال سن دارم. خیلی نکته مهمی بود زیرا متوجه شدم به مغزش آسیبی وارد نشده و به او گفتم که من در کنارت هستم."

4416