شروع مذاکرات باشگاه تاتنهام با اسطوره میلان

شروع مذاکرات باشگاه تاتنهام با اسطوره میلان

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه تاتنهام علاقه‌مند به جذب جنارو گتوزو سرمربی فصل گذشته ناپولی، برای هدایت این باشگاه برای فصل آینده است. 

به گزارش فوتبالی، امروز ابتدا اخباری مبنی بر پیوستن پائولو فونسکا سرمربی فصل گذشته آ اس رم به تاتنهام به گوش رسید و حتی گفته می‌شد که دو طرف مذاکره به توافقات دست یافته‌اند، اما به یک باره همه چیز بهم ریخت و حالا دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام به دنبال جنارو گتوزو است. 

به نقل از سایت گل، بعد از منصوب شدن فابیو پاراتیچی به عنوان مدیر ورزشی تاتنهام، قرار بود پائولو فونسکا به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی شود، اما در مذاکرات در مرحله آخر متوقف شد و حالا باشگاه تاتنهام، جنارو گتوزو را می‎خواهند. جنارو گتوزو بیست و سه روز پیش به عنوان سرمربی فیورنتینا انتخاب شده بود! سایت گل مدعی است که مدیر برنامه‌های اسطوره و سرمربی سابق آث میلان، خورخه مندز در این صحبت‌ها با پاراتیچی نقش داشته و به این صورت نظر سران تاتنهام به گتوزو جلب شد.

دو ماه قبل، مالک باشگاه تاتنهام در فاصله شش روز مانده به فینال لیگ کاپ برابر منچسترسیتی، ژوزه مورینیو را از سمت خود اخراج و میسون رایان را به عنوان سرمربی موقت برگزید. با انتخاب شدن گتوزو به عنوان سرمربی جدید، دیگر بحث و جدل‌ها برای سران تیم شمال لندنی به پایان خواهد رسید.

4416