سرمربی اسبق رئال مادرید: مسی از رونالدو بهتر است چون به فوتبال خیابانی تعلق دارد

سرمربی اسبق رئال مادرید: مسی از رونالدو بهتر است چون به فوتبال خیابانی تعلق دارد

پایگاه خبری فوتبالی – ویسنته دل بوسکه، سرمربی افسانه‌ای رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که توانسته لاروخا را به قهرمانی در جام جهانی برساند اعلام کرده مسی بهترین بازیکن جهان است زیرا از فوتبال کوچه و خیابان می‌آید.

به گزارش فوتبالی، نظرات متفاوتی در رابطه با بهتر بودن مسی یا رونالدو در دنیای فوتبال بیان شده و حالا نوبت به دل بوسکه رسیده. او اعتقاد دارد مسی به دلیل سبک فوتبالش که خلاقانه است و از فوتبال خیابانی می‌آيد بهترین بازیکن دنیا است و تماشاگران را به وجد می‌آورد. دل بوسکه برای رونالدو هم احترام ویژه‌ای قائل است.

ویسنته دل‌بوسکه در جدیدترین گفت و گوی خود به Canal Sur گفته: مسسی بهترین بازیکن دنیا است و دلیلش را به شما می‌گویم. این مسئله را بخاطر این که کریستیانو را بی‌اعتبار کنم نمی‌گویم.

دل بوسکه در ادامه گفته: مسی کودکی از کوچه و خیابان است. یکی از آن‌هایی که با او فوتبال بازی می‌کردیم و فوتبال را برای‌مان جذاب می‌کرد. این دلیلی است که می‌گویم او را باید بهترین بازیکن دنیا دانست.

گفتنی است در حال حاضر رقابت این دو بازیکن در جام‌های درون قاره‌ای پیگری می‌شود. مسی در کوپا امریکا به فکر قهرمانی آرژانتینی‌ها است و رونالدو در یورو ۲۰۲۰ می‌خواهد پرتغال را به موفقیت برساند.

1101